Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen li ste?

Jesper Krogh wrote:

> Jeg syntes vi skal samle og integrere så meget som muligt. Men jeg mener
> også at både Wiki og IRC giver nogle muligheder for
> kommunikation/kreativitet som ikke før var muligt. Deraf var der gået
> noget tabt ved _ikke_ at gøre det.
>
> Ligesom jeg mener der går noget tabt hvis vi _ikke_ får webadgang til
> listerne.

Sjørlund efterlyste meninger fra andre sandkassemedlemmer.
Jeg synes at en lokalliste for Roskilde (jeg synes bedre om navnet roskilde
end om sandkassen, som Sparre har nævnt tidligere).

Men jeg vil også udtrykke enighed omkring Jesper's holdning til web-adgang
evt. IRC (men det har jeg ikke brugt så meget - endnu).

F.eks. sidder jeg ikke altid ved en maskine med KNode (nyhedslæser), måske
sidder jeg ved en windowsmaskine på skolen som jeg tilfældigt lige har ved
hånden, og skal give en kort besked til de andre drenge.. i Roskilde
gruppen.

Vi forsøgte på et tidspunkt med en nyhedsliste og et web-forrum samt Wiki.
Wikien synes jeg, er god og vi bruger den da også.
Forumet blev aldrig en succes fordi, at den ikke var integreret med
nyhedslisten.

Så hvis vi kan finde en løsning, hvor vi kan bruge både web og nyhedsliste
på samme tid, så er vi nået langt. Måske en webløsning i samarbejde med
wiki?

/Morten

--
"HEJ KAJ------HALLØØØØØØØØØØØØØØJ BØJE ....  HEJ KAJ   HALØØØØØØØØØØJ
BØJE  ... HEJJJJJJJJJJJJJJJ KAJ      HALØJ BØJE."