Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen li ste?

On Thu, Jan 13, 2005 at 05:58:10PM +0100, Morten Therkildsen wrote:

> Vi forsøgte på et tidspunkt med en nyhedsliste og et web-forrum samt Wiki.
> Wikien synes jeg, er god og vi bruger den da også.
> Forumet blev aldrig en succes fordi, at den ikke var integreret med
> nyhedslisten.

Der er forsøg igang:

http://tyge.sslug.dk/~frank/newsportal/ (virker)
http://tyge.sslug.dk/~frank/forum/  (news virker ikke endnu)

Jeg foretrækker newsportal da den er simpel og gør tingene
korrekt. Jeg har prøvet FUD  hjemme og den har NNTP/news interface
men der skal kodes om, da "quote/citat" er uegnet når man skriver
svar. Til gengæld har FUD jo forum og mulighed for oprettelser
af moderatorer til hver forum.

--
mvh Frank Damgaard  |