Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

E. Sjørlund wrote:

Jeg forsøger at finde ud af, hvad sslug kan gøre for at hjælpe lokalgrupper i gang. Du kan jo selv se, at det hverken er faldet Amager eller Symbion grupperne naturligt at bruge sslug.lokalt.

Jeg ved ikke med Amager-folkene, men møderne i Symbion er noget nær den ældste tradition i SSLUG.
Og til mødeplanlægning valgte vi altså at lave sslug.moede.

Ama'r, Roskilde, NBI, Symbion. For mig er det et fedt. Jeg har bare ikke tid til at være alle steder.
Faktisk bor jeg tættere på Roskilde end på Symbion (og NBI) men nu er det altså hovedsageligt i Symbion jeg lægger min SSLUG-tid. Det er nemt - jeg kender Symbion godt.

Jeg siger ikke at vi ikke kan lave sslug.lokalt.symbion, sslug.lokalt.amager, sslug.lokalt.roskilde, sslug.lokalt.nbi osv., men jeg har altså svært ved at se begrundelsen... men OK. Jeg ser sikkert noget forkert.
Men jeg er bange for at det lige pludselig er på disse sub-lister der arrangeres lokale møder og foredrag.
Det ville jeg ikke synes om. Så skal jeg holde øje med 4+ lister for at finde ud af hvad folk har gang i.
Jeg ved allerede for lidt om hvad der sker i sandkassen i Roskilde. Simpelt hen fordi det åbenbart kører på sslug.lokalt eller andetsteds.

/kristian