Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

"Jesper Krogh" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg syntes da det ville være hyggeligt med en status-rapport fra
> Roskilde folkene fra når de havde holdt møde og ligeledes en -announce
> når de holder foredrag om noget. Men det er lidt op til folk selv om de
> ønsker det. Det er i kalenderen, så mener jeg egentligt at resten er op
> til dem selv.

Nu er det lidt svært at lave status rapporter fra Sandkasse møderne. Møderne
er jo samlingspunkt om debatter og nørderi i små grupper og det er
simpelthen umuligt at holde styr på hvad der sker rund om i lokalet. Det er
jo godt, for det er jo netop det der er meningen. Der skrives en kort
dagbog, hvis nogen får taget sig sammen til det. Den ligger på
http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=Dagbog.

Dagbogen viser kun det som den/de er skriver i den har været med til og
husket at få skrevet ind.

Andre ting ender måske som projekter og stå også på wiki delen af vores
hjemmeside: http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=Projekter.

Vi har været noget sløve med at holde foredrag og har vist ikke holdt
foredrag siden 6. oktober 2003. Så det er altså ikke fordi de ikke bliver
annonceret, men kun fordi de ikke bliver afholdt.

--
Kurt Frederiksen
Roskilde