Re: [LOKALT] Skal vi forsøge atfå vores egen liste?

I sslug.lokalt, skrev Kurt Frederiksen:
>  "E. Sjørlund" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> >

>  Wiki'en er et godt eksempel på at det ikke virker med noget der er for
>  dynamisk. I løbet af få dage vendte hele teksten i
>  http://wiki.sslug.dk/LokalGrupperISSLUG, så indholdet i dag intet har med
>  min vision at gøre. Folk, der f.eks. læser din mail fra den 11/1-05 her på
>  listen, vil ved at følge linket få en helt forkert opfattelse af min
>  holdning, hvis de ikke er klar over at andre har tilpasset den efterfølgende
>  til deres visioner. Den fælles hukommelse er gået tabt. Et indlæg mindre end
> [...]

Det er vilkårerne med en wiki.. og den positive side er at i skulle have
brugt fane-bladet "Diskussion" til at diskutere og kun påføje det på den
endelige side der var "enighed" om. Eller gav direkte udtryk.

En wiki er et redskab som man også skal lære at bruge :-)

Kurt: Er det meste af det der står under 1) ikke uændret?

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: