Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

"Jesper Krogh" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> I sslug.lokalt, skrev Kurt Frederiksen:
> Det er vilkårerne med en wiki.. og den positive side er at i skulle have
> brugt fane-bladet "Diskussion" til at diskutere og kun påføje det på den
> endelige side der var "enighed" om. Eller gav direkte udtryk.

Det er jeg godt klar over. Det er også ok, det var derfor jeg lagede den på
wiki, men det er ikke så godt når man fra news linker til wiki, med
henvisning til at det er en mands arbejde. Der går det galt, for det er ikke
mere den mands arbejde der ligger der.

Da jeg lavede afsnittet bemærkninger var det ment som forklaringer til
teksten ovenfor ikke som debat bemærkninger, men det blev det så aligevel.
:-)

> En wiki er et redskab som man også skal lære at bruge :-)

Klart, og man skal overveje hvad man bruger det til.

> Kurt: Er det meste af det der står under 1) ikke uændret?

Nej, hele afsnittet har fået en meget mere dynamisk vinkel til lokalgrupper
end det jeg lagde op til. Det er sket med meget få sætningsændringer og
tilføjelser, men det har skiftet visionen fuldstændig.

Hvis det havde været et forsøg på en fjentlig overtagelse var det godt
gjort. :-)

Det er ikke en fjentlig overtagelse og det udtrykker sikkert også stadig en
holding til lokal grupper og deres ombygning så det er ok, det er bare ikke
min mere. Jeg er ikke tilhænger af den meget dynamiske struktur der nu
lægges op til.

--
Kurt Frederiksen
Roskilde