Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg lært at rulle tilbage. Den med diskussion havde jeg ikke set.

Det havde du nu ikke behøvde at gøre. Det var mere kombinationen mellem wiki
siden og det du skrev den 11/1:

<--citat start -->
"Forslaget skal ses som en forlængelse af det oplæg Kurt har lavet på
http://wiki.sslug.dk/LokalGrupperISSLUG om lokalgrupper."

<--Citat slug-->

Den 15/1 var det ikke mere det oplæg jeg skrev, hvilken som sådan er godt
nok det er jo det der er meningen med wiki. Det var bare den sammenblanding
mellem nyhedslister og wiki, der er uheldig når det bliver lagt op som om
det er en mand's arbejde.

Oplæget du skriver er mit er netop ikke mit, når det ligger på wiki, men
"vores". Den anden problemstilling har du jo selv påpeget, nemlig at wiki
íkke er egnet til at debaterer på. Hvis den skal bruges i den sammenhæng er
det til at afspejle det fælles træk, der viser sig igennem diskussionen. Det
kræver så vidt jeg kan se en vis fælles forståelse for hvad man vil, før det
skrives.

Uanset hvordan den wiki-side så ser ud er den kun et debatoplæg til
strukturdebatten og ikke den officielle sslug struktur. Hvis bare nogle af
os er blevet klogere tjener den sit formål.

--
Kurt Frederiksen
Roskilde