Re: [LOKALT] Skal vi forsøge at få vores egen liste?

Kurt Frederiksen wrote:

Nu har jeg lært at rulle tilbage. Den med diskussion havde jeg ikke set.

Det havde du nu ikke behøvde at gøre. Det var mere kombinationen mellem wiki
siden og det du skrev den 11/1:

<--citat start -->
"Forslaget skal ses som en forlængelse af det oplæg Kurt har lavet på
http://wiki.sslug.dk/LokalGrupperISSLUG om lokalgrupper."

Jeg er ret sikker på, at vi mandag løser alle misforståelser på under fem minutter med en rigtig menneskesamtale, skal vi ikke lade det ligge til der?

<--Citat slug-->

Den 15/1 var det ikke mere det oplæg jeg skrev, hvilken som sådan er godt
nok det er jo det der er meningen med wiki. Det var bare den sammenblanding
mellem nyhedslister og wiki, der er uheldig når det bliver lagt op som om
det er en mand's arbejde.

Oplæget du skriver er mit er netop ikke mit, når det ligger på wiki, men
"vores". Den anden problemstilling har du jo selv påpeget, nemlig at wiki
íkke er egnet til at debaterer på. Hvis den skal bruges i den sammenhæng er
det til at afspejle det fælles træk, der viser sig igennem diskussionen. Det
kræver så vidt jeg kan se en vis fælles forståelse for hvad man vil, før det
skrives.

Du skrev nu også, at du slet ikke var ening i de ændringer, jeg havde lavet - det skal du være, ellers er det ikke hensigtmæssigt (forstå mig ret, du skal ikke blankt acceptere mine skriverier, vi skal være enige om, hvad der skal stå).

Uanset hvordan den wiki-side så ser ud er den kun et debatoplæg til strukturdebatten og ikke den officielle sslug struktur. Hvis bare nogle af os er blevet klogere tjener den sit formål.

Jeg er helt med på, at det ikke er noget officielt, forsøgte bare at komme lidt videre i retning af noget, der kunne blive det.
Vi snakkes ved.