Re: [LOKALT] Lokaler på RUC?

Morten Therkildsen wrote:

> Jeg arbejder på at få fat i en person som er ansat på RUC og som er medlem
> af SSLUG. Navnet får I ikke her, for han ved ikke, at jeg vil i kontakt
> med ham.

Det Niels Jørgensen som jeg har talt med (http://webhotel.ruc.dk/nielsj/)
Han er positiv og vil gerne støtte os over for afdelingslederen - som jeg
også har talt med (men han kendte ikke noget sslug).

Niels mener at det var bedre, hvis vi var en forening (kendt og afgrænset),
men hvis vi oplyste 2-3 personer som ansvarlige (for oprydning, skader mv),
så kunne det måske også lade sig gøre.

Han har bedt mig om at skrive en mail til ham, således han kan præsentere
ideen over for afd.lederen. Jeg forestiller mig, at vi kan gøre dette, evt.
via Wiki.sslug.dk eller via nyhedslisten.

Desuden skal vi, for at komme på netværket, være kendt og registeret med
brugernavn og password.

Der skulle stå lokaler til rådighed om aftenen.

Så det tegner ret lyst.

/Morten
--
http://linuxparty.dk - Linuxparty i Roskilde