æøå med Alt Grrrr

Hej

Jeg har et tastatur med UK layout - men engang imellem vil jeg gerne kunne skrive aeoeaa, uden at skulle skifte paa keyboard indikatoren. Kan jeg ikke paa en maade saette genveje op paa min FC2 maskine, saa jeg kan skrive aeoeaa med Alt Grrrr? Hvordan goeres dette?

Hvad er det nu 'lokalt' daekker over - og hvor ser man det?

/HP