Re: [LOKALT] æøå med Alt Grrrr

On Fri, Feb 04, 2005 at 12:23:41PM +0100, E. Sjørlund wrote:

> Smart system. Nu ser det ud som om Frank Damgaard ikke kan finde ud af
> at svare på den rigtige liste ;-)

Jeg faar listerne som mail og derfor du'r cancel ikke.
Naar indlaegget er sendt saa er det roeget ud paa postlisten
og i arkivet http://www.sslug.dk/emailarkiv/lokalt/2005_02/

Jeg havde dog to svar, og den ene var relateret til hvad
sslug-lokalt hvad for en liste.
Jeg syntes ikke jeg ville cross-poste til to lister.

PS.
beklager de manglende danske tegn, jeg er ved
at eksperimentere med ubuntu amd64-linux paa en amd64
og har ikke faaet lavet X opsaetning faerdig....

--
mvh Frank Damgaard  |