SV: [LOKALT] Så er den gal på sandkassen.linux.dk/wiki.php

> ltsp.org har noget der hedder twiki, man kan godt skrive
> noget, man skal bare vaere registreret.
> Kunne det ikke vaere noget ?
> Vi ses engang !
> Jean Christophe

Jeg kan se at min mail blev skrevet lidt for hurtig.

Prøv at gå ind på  http://sandkassen.linux.dk/wiki.php

På den side er der ikke det der skulle stå.

Det er det jeg er ud efter.

Så siger jeg barer som en bemærkning. " Hvem kan Fixe det,
så der er det der skal stå"

MVH Jan