Re: [LOKALT] Så er den gal på sandkassen.linux.dk/wiki.php

On Wed, 9 Feb 2005 08:30:23 +0100, sslug@sslug <sslug@sslug> wrote:
>Fra: Frederik 'Freso' S. Olesen [mailto:sslug@sslug

>Jeg siger mange tak, for det.

Så lidt da :)

>Grunden til at jeg ikke har lavet, er at jeg ikke ved hvordan man
skulle. Da jeg ikke bruge det.

Det er i orden. Overvejede også lidt at lave en hurtig gennemgang af
hvad jeg gjorde, men havde vist ikke lige overskud (tidsmæssigt) til
det på det tidspunkt. Men det har jeg nu:
1) Jeg gik ind på siden -> http://sandkassen.linux.dk/wiki.php
2) Jeg fulgte "PageInfo"-lænken ->
http://sandkassen.linux.dk/wiki.php?page=info/SandKassen
3) Jeg fandt den sidste version der ikke lignede spam og fulgte
versionsnummerlænken
4) Jeg trykkede på "Make this old version come back to replace the
current one"-knappen
5) Så er den tidligere version genindsat! :D

Det tog mig ikke lang tids navigering og prøvende fumlen at finde frem
til dette, men der er måske en måde man kan gå tilbage of direkte
*slette* [tidligere] revisioner? Spammere får jo stadig en forøget
"søgemaskineflade" idet deres tekst ligger tilgængeligt lige under
"PageInfo"-lænken. (Jeg kan godt se hvorfor almindelige brugere ikke
bør kunne dette, men en adminbruger måske? Ellers så rette til direkte
i den/det bagvedliggende database/filsystem?)

- Freso
ps. Hvilket wikisystem bruger Sandkassen?