Re: [LOKALT] Så er den gal på sandkassen.linux.dk/wiki.php

On Thu, 10 Feb 2005 18:53:07 +0100, Preben Bille Brahe <sslug@sslug>
wrote:

>Der bør nok være et CAPTCHA-check, eller krav om log-in...

For mig at se bør vi have et krav om log-in. Vi er så få der skal
arbejde på siden at det skulle være overkommeligt.

Det er surt hele tiden at skulle holde spam fra siderne.

Jeg har siddet lidt og ventet på et udspil fra bestyrelse, men noget
siger mig at det kan jeg vente længe på. Det ville have været rart at
vide hvilke planer de evt. har med sslug hjemmesiden og wiki i
forlængelse af den debat der har været bl.a. på foreningslisten.

Men det ligner en død sild, så skal vi igen bare skabe vores egen
verden og komme videre?

Lad os tage debatten på et mandagsmøde og se hvad vi kan finde ud af.

Jeg vil foreslå at debatten startes på mandag og så tænker vi over det
henover ferien i uge 8. Så kan vi tage en beslutning i uge 9.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen