Re: [LOKALT] Så er den gal på sandkassen.linux.dk/wiki.php

On 11 Feb 2005 00:26:41 +0100, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug>
wrote:

>SSLUG har en wiki.  Den kan findes på <http://wiki.sslug.se/> og det
>mener jeg er annonceret både på forsiden, sslug.misc og
>sslug.forening.

Hvis det er hvad der kommer ud af strukturdebatten på foreningslisten
så...

Det jeg kunne have at sige om det egner sig vist ikke til tryk.

Lad os nøjes med at sige at jeg husker en der på årsmødet gik til valg
på at der skete for lidt. Hvis en wiki og en annoncering af IRC er
resultat...

Det er vist best jeg slutter nu.

--
Med venlig hilsen