Re: [LOKALT] Så er den gal på sandkassen.linux.dk/wiki.php

I sslug.lokalt, skrev Kurt Frederiksen:

>  Hvis det er hvad der kommer ud af strukturdebatten på foreningslisten
>  så...
>
>  Det jeg kunne have at sige om det egner sig vist ikke til tryk.

Imponerende Kurt! Hvor pokker læser du det henne?

>  Lad os nøjes med at sige at jeg husker en der på årsmødet gik til valg
>  på at der skete for lidt. Hvis en wiki og en annoncering af IRC er
>  resultat...

Jeg var ikke på årsmødet, så det kan jeg af gode grunde ikke huske, men
du kan da kigge omkring wiki-siderne med Webfora og Websider.

>  Det er vist best jeg slutter nu.

Du må også gerne deltage i arbejdet hvis du syntes det går for langsomt.

Jesper
Danmark har fået sit eget Mozillaforum: