Re: [LOKALT] Så er den gal på sandkassen.linux.dk/wiki.php

On Fri, 11 Feb 2005 05:22:13 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Imponerende Kurt! Hvor pokker læser du det henne?

Det fremkom som en række følgeslutninger. JSA's svar tydede til at han
viste at det var hvad der kom ud af det sammen med at der ikke er
kommet noget at jeg kunne huske eller se siden 16/1 2005 og det der lå
så ud til at være div. medlemmers ønsker.

Der var intet jeg kunne finde der fortalt at bestyrelsen arbejde
videre med projektet.

Derfor skriver jeg hvis...

Hvis der arbejdes på projektet er det jo ok, så er det bare
informationen om at der arbejdes med det der mangler.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen