Re: [LOKALT] Kurt kommer til mødet i aften

Carl Andersen wrote:

> Det kan være du bliver alene idag Kurt :-) . Det er jo et rigtig
> møjvejr. Jeg bliver hjemme og hygger mig med PostNuke.

Jeg bliver hjemme.. ikke pga. af vejret.. men fordi vi skal have "hyggedag"
kæresten og jeg før hun skal rejse til Kina..

Ellers har jeg ikke problemer med at komme frem ..." over isen "

Ses...
--
"Usenet hasn't any relevance these days. There is too much noise"
-- Eric S. Raymond (founder of the OpenSource Initiative)