Re: [LOKALT] Mandags møde?

On Mon, 09 May 2005 09:50:00 +0200, Jan Nielsen <sslug@sslug>
wrote:

>Ved ik om jeg kan komme iaften. Håber det...
>
>Men kunne vi ikke begynde at skrive et eller andet sted, hvad vi lige
>skulle arbejde på hver i sær i mandags klubbe??

Der er afsat plads på vores wiki side til netop det formål. Projekter
kan oprettes under http://wiki.sslug.dk/Projekter

Hvis ikke det er så stort at det bliver et projekt over mange gang,
kan man bare tilføje det til Dagbogen, så folk kan se hvad der er sket
de forskellige mandage. Dagbogen ligger på
http://wiki.sslug.dk/DagBog.

Hvis man vil debaterer et projektoplæg kan man jo bruge
lokalt.sslug.dk (denne gruppe) og så efterfølgende evt. oprette det
som projekt på wikien.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen