Sandkasse møde - Reklame for det?

Føste og fremmest skal det lige siges at jeg er glad for at det i det hele taget er muligt at komme til sandkassemøderne..

Tak for det og godt gået med at holde det kørende :)

Men jeg ville da gerne, lave lidt reklame for disse møder.

Hvordan kan jeg lige gøre det??

Er der noget på wiki eller andre steder. Der er brugbart til at printe ud og hænge op rundt omkring? F.eks. biblioteket.

Er der nogle artikler som jeg muligvis kunne præge min lokal avis til at bringe???

Vil sandkassemøderne komme hen til andre steder?? Kunne f.eks. være i forbindelse med at udpræge Linux eller i forbindelse med reklame af det??

Jeg vil da gerne have at lokal gruppen, kom forbi der hvor jeg bor. Det kunne måske være noget med at folk kunne komme forbi og se en linux box. Få det installeret. Hente mere materiale om det. Få en live cd osv.

Altså hvad ved jeg... Jeg vil da håbe på at der dukker bare 1 op til det. Som udviser interesse for Linux. En eller anden form for aktiv bruger.

Jeg er godt klar over at jeg bor i en mindre by ( ca 5000 indbygger og ca 12000 i kommunen) Men det kunne være rart at være 2 mennesker der aktivt bruger linux. Måske Lokal gruppen kunne hjælpe kommunen til at der blev flere. Måske den anden er intersseret i at komme til roskielde.

Jan