Re: [LOKALT] Sandkasse møde - Reklame for det?

Jan Nielsen skrev:

> Men jeg ville da gerne, lave lidt reklame for disse møder.
>
> Hvordan kan jeg lige gøre det??
>
> Er der noget på wiki eller andre steder. Der er brugbart til at
> printe ud og hænge op rundt omkring? F.eks. biblioteket.

Vi har vist desværre ikke noget meget bedre at skrive ud end det der
står i kalenderen, eventuelt i udgaven formatteret til en
mødeannoncering som du kan finde på
<http://www.sslug.dk/cgi-bin/hyggeannoncering>.

Men hvis der er interesse for det, så vil jeg gerne se på at lave et
system der automatisk kan generere en PDF-fil med en mødeannoncering
fra kalenderen, et SSLUG-logo og en ikke alt for håbløs opsætning.

> Vil sandkassemøderne komme hen til andre steder?? Kunne f.eks. være
> i forbindelse med at udpræge Linux eller i forbindelse med reklame
> af det??

»Sandkassen« bor i Roskilde, men det står folk frit at arrangere
lignende lokalgrupper andre steder i Skåne og på Sjælland.  Jeg vil
mene at det vil være i orden, hvis du spørger efter interesserede
deltagere i en lokalgruppe på "sslug.announce".

Jacob
--
»Hvordan kan det være, at vores hukommelse er god nok til i
 mindste detalje at huske, hvad der er sket os, men ikke god