Re: [LOKALT] Sandkasse møde - Reklame for det?

Men jeg ville da gerne, lave lidt reklame for disse møder.

Hvordan kan jeg lige gøre det??

Er der noget på wiki eller andre steder. Der er brugbart til at
printe ud og hænge op rundt omkring? F.eks. biblioteket.

Vi har vist desværre ikke noget meget bedre at skrive ud end det der
står i kalenderen, eventuelt i udgaven formatteret til en
mødeannoncering som du kan finde på
<http://www.sslug.dk/cgi-bin/hyggeannoncering>.

Men hvis der er interesse for det, så vil jeg gerne se på at lave et
system der automatisk kan generere en PDF-fil med en mødeannoncering
fra kalenderen, et SSLUG-logo og en ikke alt for håbløs opsætning.

Det vil være godt hvis man kunne printe noget fornuftigt ud. Kun for at hænge det op. Og derefter vil der måske vække interesse hos en eller flere.

altså ikke noget vildt. Men jeg mener at noget bør jeg gøre.

Vil sandkassemøderne komme hen til andre steder?? Kunne f.eks. være
i forbindelse med at udpræge Linux eller i forbindelse med reklame
af det??

»Sandkassen« bor i Roskilde, men det står folk frit at arrangere
lignende lokalgrupper andre steder i Skåne og på Sjælland.  Jeg vil
mene at det vil være i orden, hvis du spørger efter interesserede
deltagere i en lokalgruppe på "sslug.announce".

Det vil, være interssant at se/høre om andre evt mener at man via et møde kunne tiltrække flere til dette. Og det er meget fornuftigt at sandkassen er i roskielde. Men da det er det eneste velfungerende jeg kender til, kom jeg med iden om at sandkassen kunne komme på gæste visit.