Re: [LOKALT] Sandkasse møde - Reklame for det?

On Wed, 11 May 2005 20:19:08 +0200, Jan Nielsen <sslug@sslug>
wrote:

>Hvis de findes vil de være perfekte. Til det jeg havede i sinde at gøre..

Med kun ca. 5 gange tilbage før sommerferien er de omtalte plakater
for gamle. Der er henvisninger til bygninger og lokaler, som vi ikke
ved om passer efter sommerferien.

Jeg kan godt alligevel prøve at finde det jeg har liggende, hvis det
ahr interesse.

Det er min tanke at få lavet plakaterne, så de henviser til vores wiki
side, så de har længere levetid. På wiki siden kan vi så let og
hurtigt ændre de skiftende oplysninger.

Det var min tanke at få de nye plakater klar til slutningen af
sommerferien, så vi kan få dem ud forskellige steder i forbindelse med
opstarten efter sommerferien.

Hvis vi kører frem med det nu bliver vi bremset af sommerferien og
arbejdet er stort set spildt.

Det er selvfølgelige kun min mening.

--
Med venlig hilsen