Re: [LOKALT] Input til nyhedsbrev for SSLUG på mandag

On Thu, 26 May 2005 16:00:49 +0200, Morten Therkildsen
<sslug@sslug> wrote:

>Det er bare for at vi får en fælles huskeliste.
>
>På mandag må vi gerne komme med nogen input til nyhedsbrevet for SSLUG.
>Jeg sender dem videre til Jesper Krogh om nødvendigt.

Jeg kommer lige med lidt her.

Sandkassen holder sidste møde inden sommerferien den 20/6-2005. Vi har
endnu ikke dato eller lokale for opstart efter sommerferien, men der
arbejdes på det. Vi forventer at det bliver engang midt i august. Info
kommer på sslug.lokalt, sslug kallenderen,
http://wiki.sslug.dk/LokalGruppenRoskilde, så snart dato og lokale
bliver kendt.

--
Med venlig hilsen