Re: [LOKALT] Input til nyhedsbrev for SSLUG på mandag

On Thu, 26 May 2005 20:07:17 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Er der sat endelig dato på Linuxparty - 2005?

Ja, den er endda kommet på sslug kallenderen. :-)

Den 28 - 30 oktober

Der står godtnok fra 9:00 til 23:00 men tiderne er ikke helt på plads
endnu. Jeg regner med at det bliver fra fredag kl. 19:00 til søndag
kl. 13:00 med oprydning bagefter.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen