Re: [LOKALT] Sidste gang inden ferien mandag - fri cola

On Sun, 19 Jun 2005 13:53:20 +0000, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>I anledning af at det er sidste gang inden sommerferien har jeg fået
>bevilget 10l coca-cola til almindelig uddeling.
>
>Ang. strøm.
>Sidste mandag sad vi og manglede strøm. Hvis ingen melder sig, vil jeg
>købe et par ruller i Bauhaus eler Harald Nyborg, så vi ikke igen kommer
>i den situation.
>Jeg mener, at det skal være ruller a.h.t. plads i skabet, og vil se, om
>de kan fås med jord (det kan de sikkert ikke i den størrelse vi har
>plads til).
>
>Protester inden kl 15:30 mandag - det er der jeg skal køre hjemmefra for
> [...]

Jeg er tilbage, så det med strømkabler kan godt vente til efter
ferien.

Jeg faldt over nogle strømskinner lige før jeg tog på ferie, så det
kan være at vi kan få beviligede et par stykker af dem, det har jeg
dog ikke nået at få undersøgt endnu.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen