Re: [LOKALT] Sandkassemøde - mødetidspunkt

On Mon, 22 Aug 2005 21:09:13 +0200, Svend Runge Nielsen <sslug@sslug>
wrote:

>Kære Roskildegruppe.
>
>Jeg har kraftigt overvejet at lege med på mandage, da jeg bor i byen,
>men kan ikke altid nå det til kl. 17. Kan man dukke op senere (evt.
>aftale en tid hvor man kan lukkes ind) ?

Du skal være velkomme også senere end kl. 17. :-)

Det er meget almindeligt at folk kommer dumpende i løbet af aftenen.

Dørene burde være åbne hele aftenen, ellers er det bare at banke på
vinduet. (vi er i det miderste lokale på fronten set fra p-pladsen.)

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen