Re: [LOKALT] Første sandkasse møde efter sommerferien

Kurt Frederiksen wrote:

> Møderne starter den 15. august i lokale 128 kl. 17.

Hvordan gik det med den nye pizzaleverandør jf:

  http://wiki.sslug.dk/ProjektPizza
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +           Jeg  vil  leve i en verden,  hvor

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]