Re: [LOKALT] Linuxparty er over os og vi skal til at komme i gang.

Kurt Frederiksen wrote:

> Hvis det er forbigået din opmærksomhed er der kun små 4 uger til
> linuxparty.
>
> vi mangler:
>
> - Fordragsholdere

Jeg kan godt afholde foredrag fredag-aften, hvis det har interesse.

Forslag til foredrag:

  Kom godt i gang med Linux
    - introduktionsforedrag (2-3 timer)
  Frie Regnskabssystemer
    - foredrag om de frie regnskabsprogrammer på dansk FriFinans, SQL Finans
      og SQL Ledger (ca. 1 time)
  Fri Software i praksis
    - Hvordan fungerer et Fri Software-projekt

> - reklame

Jeg har udarbejdet denne plakat med udgangspunkt i plakaten fra 2003:

  http://www.chbs.dk/diverse/linuxpartyroskilde-2005-agerskov01.pdf
  http://www.chbs.dk/diverse/linuxpartyroskilde-2005-agerskov01.sxd

> Vi tager en snak om det på mandag den 3. oktober og går så i panik.

Hvordan gik snakken?
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +           Jeg  vil  leve i en verden,  hvor