Re: [LOKALT] Linuxparty er over os og vi skal til at komme i gang.

On Thu, 6 Oct 2005 17:44:00 +0200, "Jan Larsen" <sslug@sslug>
wrote:

> [...]

Åh jo, men hvad betyder et 0 fra eller til mellem venner. :-)

>Det ande kan jeg ikke få til at stemme. ;-))

Det kan jeg heller ikke. Men det går vist lidt for stærkt i dag. Det
er desværre ikke den eneste fejl dagen har budt på.

Men hvad. Vi laver alle fejl. Bare husk på Hitler. :-)

Nu tror jeg at jeg gør klogt i at sætte mig hen i et hjørne og ikke
lave mere i dag.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen