Re: [LOKALT] Linuxparty er over os og vi skal til at komme i gang.

Kurt Frederiksen wrote:

> Det lyder godt. Specielt de to sidste forslag, da linuxparty mest
> henvender sig til de let øvede og øved linuxbrugere.
>
> Vi vil gerne vende tilbage til det efter på mandag, hvor vi har vores
> næste koord. møde, så vi ikke sidder flere og booker dobelt på
> lokalerne.

I er ikke vendt tilbage, og jeg kan se af annonceringen på sslug.moede samt
på programmet på http://wiki.linuxparty.dk/LinuxPartyRoskilde at I ikke har
besluttet jeg - eller også helt har ignoreret det.

Jeg vil foreslå, at det bliver foredraget om Fri Regnskabssystemer, da jeg
kan se, at der er tre FriFinans-workshops om lørdagen, så foredraget kan
været en slags optakt til disse.
--
De herligste hilsner     _/
                      __/ | +           Jeg  vil  leve i en verden,  hvor