Re: [LOKALT] Linuxparty er over os og vi skal til at komme i gang.

On Thu, 13 Oct 2005 10:44:12 +0200, Claus Agerskov <sslug@sslug> wrote:

>I er ikke vendt tilbage, og jeg kan se af annonceringen på sslug.moede samt
>på programmet på http://wiki.linuxparty.dk/LinuxPartyRoskilde at I ikke har
>besluttet jeg - eller også helt har ignoreret det.
>
>Jeg vil foreslå, at det bliver foredraget om Fri Regnskabssystemer, da jeg
>kan se, at der er tre FriFinans-workshops om lørdagen, så foredraget kan
>været en slags optakt til disse.

Ups, undskyld det går lidt for hurtigt i denne uge.

Selvfølgelig er har det interesse. Jeg har givet dig tiden 21-22
Fredag. Hvis den ikke passer dig, så skriv lige til mig, eller flyt
den selv. Alle pladser med ? er frie.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen