Re: [LOKALT] Lokaler på RUC, 2. omgang

"E. Sjørlund" wrote:

> Morten Therkildsen wrote:
> <snip>
>>
> Godt ini'tiv
> Lad os læse hvis du får svar.

Jeg har skrevet til postlisterne på RUC om samme emne. Det lader til at vi
kan være i et lokale på mit institut - men det vil tilsyneladende
forudsætte at jeg er til stede - og jeg er ikke helt sikker på hvordan og
hvorledes med internetforbindelse - jeg vil forsøge at få talt med nogle
folk til mødet mandag..