Re: [LOKALT] Lokaler på RUC, 2. omga ng

Martin Schlander wrote:
"E. Sjørlund" wrote:

Morten Therkildsen wrote:
<snip>

Nu vil jeg gerne høre, om du stadig gerne vil hjælpe os?

Godt ini'tiv Lad os læse hvis du får svar.

Jeg har skrevet til postlisterne på RUC om samme emne. Det lader til at vi
kan være i et lokale på mit institut - men det vil tilsyneladende
forudsætte at jeg er til stede - og jeg er ikke helt sikker på hvordan og
hvorledes med internetforbindelse - jeg vil forsøge at få talt med nogle
folk til mødet mandag..

Jeg har intet hørt som reaktion på min mail - sidst.

Desuden er jeg møg-træt (efter en julefrokost i fredags), så jeg overvejer om jeg skal blive hjemme i dag. Men Det må vi se på, om jeg kommer eller ej i dag.

/Morten