Re: [LOKALT] Lokaler på RUC, 2. omgang

Morten Therkildsen wrote:

> Jeg har intet hørt som reaktion på min mail - sidst.
>
> Desuden er jeg møg-træt (efter en julefrokost i fredags), så jeg
> overvejer om jeg skal blive hjemme i dag. Men Det må vi se på, om jeg
> kommer eller ej i dag.
>
> /Morten

Jeg har til gengæld relativt godt nyt ifht. lokaler. Det viser sig at
systemadministratoren på Institut 8 (Samfundsvidenskab og Erhvervsøkonomi)
er Open Source entusiast. Jeg modtog nedenstående fra ham i går. Bygning 24
som jeg har foreslået ligger tæt på biblioteket og parkering - og er
nogenlunde til at finde - selvom RUC kan være lidt svært at finde rundt på.

"Jeg checker lige med Bent mht. 24.1, men jeg vil tro bygningen låses kl.
17, men det kan selvfølgelig lægges ind i vagtplanen mv. at der først
skal låses kl. 22 om mandagen.

Mht. netadgang er der både plug'n study via WLAN og LAN. Begge kræver
dog en RUC-konto for at kunne logge ind, men i kan formentlig få nogle
gæstekonto til formålet.

Det skal jeg nok checke op på."