Re: [LOKALT] foredrag & Sidste mandagsmøde i år.

On Sat, 17 Dec 2005 13:16:36 +0100, Carl Andersen
<sslug@sslug> wrote:

>diktator??? Ham biavleren fra Vemmelev der ikke kommer om someren til
>sandkassemøderne:) Til oringtering kan "RPM" og DEB"pakker også bygges
>med checkinstall
>
>Til Direktøren KUF Skal jeg fortælle, vise og forklare om enmet her på
>mandag den. 19  Det tager maks 1 time

Hej.

Hov! - Hvornår er jeg blevet direktør? :-)

Vi skal vist have lært folk op i brugen af sslug. lokalt. Der burde
have været minst 20 svar på din mail. :-)

Under alle omstændigheder så er mine 5 bits tanker om det.

Jeg er lidt i tvivl om dagen er velegnet, da vi har et par ting der
skal drøftes og tidsplanen derfor godt kan blive lidt presset.

- Sandkassens fødselsdag 20. Januar.
- Lokaler - Vi kan komme til at mangle lokaler fra feb. så vi skal i
hvertfald finde på en nødplan.
- Installparty/aften i marts?
- Onsdags mødet den 21. (Nok mest monrad og kuf)
- Monrads forslag til foredrag januar - Ruby on rail
- småsnak om året der gik og året der kommer. Hvad var godt og hvad
var skidt? Hvad skal vi det kommende halvår?

HUSK det er sidste mandagsmøde i år.

Nå nu lykkedes det at skrive en helt masse igen uden at svare på dit
spørgsmål.

Når der ikke er flere der har svaret synes jeg du selv skal vurderer
det. Kan det nås og også have tid til det almindelige nørderi?

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen