Re: [LOKALT] foredrag & Sidste mandagsmøde i år.

Carl Andersen wrote:

> Ja du har nok ret Kurt Vi kunne måske ligge det ind som et lille fordrag
> i det nye år. Det kan vi snakke om på mandag
>
>  :-)

Status for mine bestræbelser ifht. lokaler på RUC:

Systemadministratoren på Institut for Samfundsvidenskab og Erhvervsøkonomi
har på vores vegne kontaktet instituttets leder og vi venter på en
afgørelse. Den får vi efter alt at dømme ikke før jul.

Går det igennem vil vi få et større lokale, med wlan+lan, mere båndbredde,
flere åbne porte, adgang uanset om jeg eller andre RUC'ere er til stede.
Lokalerne er godt beliggende på RUC ifht. såvel Trekroner Station som
bilparkering.

Der vil kunne være "trafik" i lokalet, i det tilfælde at nogle RUC ikke
forlængst er taget hjem til Kbh. kl. 17 - det vil være sjældent. Desuden
vil vi i første omgang ikke have noget skab - men det vil der nok kunne
findes en løsning på.

En anden har foreslået at vi kan være på Institut for Fysik og Matematik.
Det er en mulighed vi kan forsøge i tilfælde af vi får afslag på
ovenstående. Fysik og Matematik har nyere lokaler, men er til gengæld
betydeligt sværere at finde for ikke-RUC'ere og gåturen fra stationen er
væsentligt længere.

Martin Schlander / cb400f