Lokaler på RUC

Hej

Det lader til vi er heldige, mht. lokaler. Jeg har modtaget følgende fra min
"kontakt" på RUC:

"Hej Martin

Det er helt OK, at i bruger f.eks. 24.1, men jeg mangler lige at checke
ud ift. vagtsystemet, således at bygningen holdes åben indtil kl. 22.

Derudover skal jeg finde en løsning mht. netværk - regner med i kan få
en eller flere plug'n study bruger i kan bruge.

Hvornår kommer i første gang ?

mvh.

Per Dørge"

Hvad skal jeg svare ham mht. hvornår vi kommer første gang? Og er der
stemning for at vi flytter derud uanset vi kan blive på RHS eller ej?

Mvh.

Martin