Re: [LOKALT] Lokaler på RUC

E. Sjørlund wrote:
Martin Schlander wrote:

Hvad skal jeg svare ham mht. hvornår vi kommer første gang? Og er der stemning for at vi flytter derud uanset vi kan blive på RHS eller ej?

Jeg mener som Jan Sommer, at vi skal sige ja tak til RUC.
Ville det være en ide at sende en delegation (fx. Morten) ud og snakke med dem? Der er det med hvilke krav vi skal opfylde rent foreningsmæssigt, mulighed for at få skabsplads - eller plads til et skab - og hvad vi nu ellers har snakket om.

Jeg kan godt tage ud og tale med dem, da mit arbejde ligger 10 min. fra RUC.

Hvad er der udover skabsplads?

- Evt. afholdelse af linx- og installparty?

/Morten

Men jeg synes som de øvrige, at vi skal prøve med RUC, hvis vi kan få mulighed for linux- og installparty. Roskilde handelsskole, har lagt en del kræfter i at vi kan afholde det hos dem. Desuden har vi en del kontakter i sys.adm., som vi ikke må glemme. Derfor skal vi være rimelige sikre på, at vi kan få det vi gerne vil have på RUC.

/Morten