Re: [LOKALT] Lokaler på RUC

"E. Sjørlund" wrote:

> Om vi skal være mere organiseret eller ej, det er da ret væsentligt at
> vide.

Vi er stadig en del af SSLUG, så vi er en gruppe i en større forening.

> Handelsskolen er jo ikke interesseret i at smide os
> ud, de har bare (måske) ikke rigtigt plads til overs til altruistiske
> formål mandag aften. For mig at se, er denne usikkerhed om fremtiden
> hvert hele eller halve år vores eneste alvorlige problem i forbindelse
> med Handelsskolen.

Det andet store problem (så vidt jeg husker) var, at bordopstillingen ikke
indbød til samarbejde på RHS - men det må det være på RUC - gruppearbejdets
højborg ;v)

> Et Linuxparty i en weekend eller en installfest en lørdag er jo ikke
> noget, der konflikter med aftenskolen, så måske vil Handelsskolen stadig
> gerne huse den slags. Det synes jeg vi skal vente og se på, til den
> faste mødedag er på plads.

Vi skal også have undersøgt, hvilke muligheder der er for at holde
Linuxparty på RUC mht. overnatning, bad etc.

De herligste hilsner