Re: SV: [LOKALT] Lokaler på RUC

Martin Schlander wrote:

> [...]

Hej

Morten og jeg har kuppet på ICQ.

Baseret på stemningen her i lokalt har vi besluttet at spørge RUC om vi kan
komme derud allerede fra mandag d. 9/1.

Det er ikke endeligt endnu - da vores kontakt på stedet -
systemadministrator Per Dørge - endnu skal have nogle detaljer på plads
vedrørende RUCs vagt som normalt aflåser lokaler kl. 17 samt netadgang der
kræver at der oprettes nogle bruger-konti til os - eller lignende. Der er
ikke tvivl om vi må - men blot om han kan få det på plads i tide. Jeg giver
besked så snart jeg ved mere.

Der er tale om stueetagen i hus 24, se kort.
http://www.ruc.dk/ruc/omruc/ankomst/ruc-kort/

Vores politik mht. skab og parties er, at vi tager det med skabet når vi
kommer derud. Parties vil vi så vidt muligt fortsat holde på RHS - ellers
ser vi hvad vi kan finde ud af.