Glædelig jul vas: Re: SV: [LO KALT] Lokaler på RUC

Jean Christophe Pelletier wrote:
Undskyld jeg blander mig men
skal der også være prestige i ?
Jeg er ked af at på grund af mit nyt job jeg har dårlig tid til at komme.
Men kunne jeg det kunne jeg ligeså godt møde på en folkskole.
Jeg er også KUN Mandriva user.

Glædelig jul

Jean Christophe

Jan Sommer <sslug@sslug> wrote: