Re: [LOKALT] Lokaler på RUC

On Thu, 22 Dec 2005 12:16:42 +0100, Jean Christophe Pelletier
<sslug@sslug> wrote:

>Undskyld jeg blander mig men
>skal der også være prestige i ?
>Jeg er ked af at på grund af mit nyt job jeg har dårlig tid til at komme.
>Men kunne jeg det kunne jeg ligeså godt møde på en folkskole.
>Jeg er også KUN Mandriva user.

Jeg kan godt følge dig. Jeg håber ikke RHS ser det indlæg. De har dog
gennem tre år lagt lokaler gratis tilrådighed for os. De har betalt
alle omkostninger omkring LinuxParty til strøm, ændringer i
el-installation omlægning af lokalnetværk o.s.v. Og takken er så et
predikat som useriøse?

Tak for kaffe! :-(

--
Med venlig hilsen