Re: [LOKALT] Start på 2006?

Kurt Frederiksen wrote:

Jeg har ikke hørt noget og jeg har ikke kontaktet RHS, da der var udsigt til at vi evt. flyttede den 9/1.

Den udsigt havde jeg overset. Troede, at vi skulle tage januar med på RHS.

Jeg vil selvfølgelig ikke presse på for lokaler på RHS for 2006, hvis
vi flytter allerede i starten af januar, men hvis RUC falder til
gulvet må vi jo se på hvor hurtigt vi kan få noget op at stå.

Januar burde jo være sikret under alle omstændigheder, det er mere
spørgsmål om hvornår skolen starter aften undervisningen op igen efter
nytår.

Når januar på RHS er sikker og do. på RUC svæver lidt, synes jeg, at vi skal lægge os fast på at blive på RHS i januar.