Re: [LOKALT] Start på 2006?

"E. Sjørlund" wrote:

> Den udsigt havde jeg overset. Troede, at vi skulle tage januar med på RHS.

> Når januar på RHS er sikker og do. på RUC svæver lidt, synes jeg, at vi
> skal lægge os fast på at blive på RHS i januar.

Status på RUC er følgende:

Vi har fået tilladelse til at være der. Blot mangler vores kontaktperson at
sørge for formaliteterne omkring internet samt at vagten skal vente med at
aflåse bygningen til 22.00

Som jeg har skrevet tidligere, har jeg efter aftale med Morten, og under
hensyntagen til meningstilkendegivelser her i sslug.lokalt, spurgt om han
kan få de sidste ting på plads til mandag d. 9/1. Vi venter stadig på svar
på dette - og kan nok ikke forvente svar før efter nytår.

Hvis vi får bekræftende svar vil jeg synes vi bør holde møde på RUC d. 9/1.
Men det ville klart være en fordel hvis vi kan have RHS i baghånden - samt
evt. til møde d. 2/1.

Vil det være problematisk at bede om lokalerne på RHS i januar - men
alligevel flytte til RUC så snart muligheden foreligger? Lokalerne står vel
tomme hvis vi ikke bruger dem - i hvert fald frem til februar.