Re: [LOKALT] Start på 2006?

On Thu, 29 Dec 2005 13:38:18 +0100, Martin Schlander
<sslug@sslug> wrote:

>Hvis vi får bekræftende svar vil jeg synes vi bør holde møde på RUC d. 9/1.
>Men det ville klart være en fordel hvis vi kan have RHS i baghånden - samt
>evt. til møde d. 2/1.
>
>Vil det være problematisk at bede om lokalerne på RHS i januar - men
>alligevel flytte til RUC så snart muligheden foreligger? Lokalerne står vel
>tomme hvis vi ikke bruger dem - i hvert fald frem til februar.

Der er ikke nogen på skolen før den 2/1, om vi kan holde møde den dag
er nok tvivlsomt. Hvis det er skal vi aftale det sådan at jeg spørger
samme dag og så melder tilbage på listen her. Det bilver i såfald
først i løbet af eftermiddagen.

Jeg er ikke rigtig klar over om der er andre i bygningen i januar
måned. Der tages jo nye hold ind i februar, så om de "gamle" hold
sluttede før jul ved jeg ikke. Det er lidt et problem hvis vi spørg om
at få adgang til lokalet og der ikke er andre end os. Det er jo lidt
et problem hvis vi så ikke er der alligevel. Der er jo alarmer o.s.v.
der skal omstilles.

At sætte 4 menesker i arbejde for 2 - 3 gange er vel lidt i
overkanten.

Hvis der er aften undervisning er det jo ikke noget problem, for så er
bygningen åben aligevel og lokalet er i såfald frit januar ud.

Det er altsammen noget jeg først kan få afklaret når skolen åbner igen
den 2/1.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen