Re: [LOKALT] Start på 2006?

Kurt Frederiksen wrote:

> Der er ikke nogen på skolen før den 2/1, om vi kan holde møde den dag
> er nok tvivlsomt. Hvis det er skal vi aftale det sådan at jeg spørger
> samme dag og så melder tilbage på listen her. Det bilver i såfald
> først i løbet af eftermiddagen.
>
> Jeg er ikke rigtig klar over om der er andre i bygningen i januar
> måned. Der tages jo nye hold ind i februar, så om de "gamle" hold
> sluttede før jul ved jeg ikke. Det er lidt et problem hvis vi spørg om
> at få adgang til lokalet og der ikke er andre end os. Det er jo lidt
> et problem hvis vi så ikke er der alligevel. Der er jo alarmer o.s.v.
> [...]

Som jeg læser Kurt må vi nok droppe møde d. 2/1 (?). På trods af Erlings og
andres abstinenser.

Så må vi håbe at vi kan have bedre afklaring mht. RUC samt status på RHS i
løbet af ugen op til d. 9/1 - og så tage den derfra.

Det er klart at det er problematisk at holde hele bygningen åben for os -
hvis vi så ikke engang kommer.