Re: [LOKALT] Start på 2006?

On Fri, 30 Dec 2005 12:54:40 +0100, Martin Schlander
<sslug@sslug> wrote:

>Som jeg læser Kurt må vi nok droppe møde d. 2/1 (?). På trods af Erlings og
>andres abstinenser.

Jeg spørger den 2/1 og skriver så her på listen. Men jeg kan sikkert
ikke nå at skrive på listen får efter kl. 14. Jeg skal selvfølgelig
nok skrive så tidligt som det er mig muligt.

I sidste ende hænger det på to ting: mig og så om alarmen er slået til
i bygningen.

Det giver tre mulige udfald:

1. Bygningen er åben
Ingen problemer

2. Bygningen er låst
Det kræver jeg kan komme og låse op.

3. Bygningen er låst og alarmen sat til
Alarmen kan jeg ikke rører ved, så det er en no-go

Under alle omstændigheder skriver jeg her hvad løsningen bliver, så må
vi se hvem der kommer hvis der bliver møde.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen