Lokaler på RUC

Hej

Jeg har modtaget nedenstående fra vores kontakt. Jeg har svaret at vi
selvfølgelig nok skal give besked hvis vi en sjælden gang ikke kan komme.
Jeg forventer at netværk også vil være på plads inden mandag - således at
vores næste møde bliver på RUC i stueetagen af bygning 24.
http://www.ruc.dk/ruc/omruc/ankomst/ruc-kort/

Men lad os ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. Jeg skriver så snart jeg
hører mere. Indtil videre må vi hellere fortsat have RHS som plan B.

"Hej Martin

Bygningerne er nu ekstraordinært åbne om mandagen til kl. 21, så alle
har fri adgang i tidsrummet.

Frode der står for kort/nøglesystemet, vil derfor gerne vide om der er
nogle mandage allerede ved i ikke kommer ?

Ellers må i huske at melde ind, hvis i flytter/lukker eller ikke holder
det nogle gange, da bygningen ellers bare står åben......

Jeg finder lige ud af noget med netværk.

Godt nytår"