Re: [LOKALT] Lokaler på RUC

Martin Schlander wrote:
> Vi er altså i gevaldigt tidsbekneb. Spørgsmålet er om vi ikke skal udsætte
> RUC i endnu en uge og være på RHS på mandag - eller om nogen har en maskine
> der er opsat med to netkort, dhcp-server osv. som vi ville kunne bruge i
> tilfælde af at vi ikke har en mere langtidsholdbar løsning inden mandag
> aften.

Jeg har da en maskine med to netkort (min openwrt-box :-)
Jeg har pt. ikke lige nogen browser til den.

Alternativt har jeg en 400 MHz kasse med Debian, som har et enkelt
netkort, som jeg gerne donerer til sandkassen. Jeg kan nok få sat et
ekstra i.
Jeg kommer ikke på mandag, men har mulighed for at køre forbi med evt.
hardware.

Send gerne en mail , hvis det bliver aktuelt.

/Svend